close

「invisible man」算是98度的歌曲裡面,我最喜歡的一首。

98度的經典情歌,算滿多的吧,

台灣應該有滿多人都有聽過。

如Because Of You、I DO等等。


☆.98 degrees - Invisible Man
  



中英歌詞:

You can hardly wait to tell all your friends
妳迫不及待要告訴你的朋友們
How his kisses taste sweet like wine
他的吻如何像酒一樣甜
And how he always makes your heart skip a beat
還有他總是讓妳小鹿亂撞
Every time he walks by
在每次他經過妳身邊時


And if your feeling down
當妳感覺像是要墜落時
He'll pick you up
他會接住妳
He'll hold you close when your making love
當你們纏綿時 他會緊緊抱住妳
He's everything you've been dreaming of
他所有的一切都是妳所夢想的
Oh baby


Chorus:
I wish you'd look at me that way
我祈盼妳也能那樣看著我
Your beautiful eyes looking deep into mine
用妳美麗雙眼  來深深望著我
Telling me more Than any words could say
對我來說  勝過千言萬語
But you don't even know I'm alive
但妳根本不知道我的存在
Baby to you all I am
對妳而言我只是
Is the invisible man
一個隱形人
You don't see me baby
妳不曾看過我一眼



You probably spend hours on the phone
妳或許花了許多時間講電話
Talking about nothing at all
說一些無關緊要的話
It doesn't matter what the conversation
不管談話內容是什麼
Just as long as he calls
只要是他打來就好


Lost in a love so real
失去一份真實的愛
And so sincere
和真誠的
And you'll wipe away
妳會擦去
Each others tears
每一滴眼淚
Your face lights up whenever he appears
妳的臉就會亮起來 不管他出現在何處


Chorus


I see you all the time bab you 
我總是看到
Huh, the way you look at him
妳望著他的方式
I wish it was me sweetheart
我多希望那是我 親愛的
Boy I wish it was me
唉 我希望那個人是我
But I guess it never will be
但我猜那永遠都不會是我
Chorus twice


Oh oh oh
oh baby
The invisible man
隱形人
You don't see me girl
妳不曾注意我  女孩
But I love you
但我愛妳
Yes I love you
是的 我愛妳
The invisible man
我只是個隱形人
Oh oh oh
Ya ya
The invisible man
我只是個隱形人
Baby, baby, baby

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()