close

這首歌收錄在「Beautiful Soul」專輯,
記得大四時候常聽這張專輯,
不過我當時並沒有很注意這首歌,
直到之前深夜在ICRT聽到時,
才開始喜歡這首歌,
覺得裡面幾句歌詞寫得不錯。


★Jesse McCartney-Because You Live★



Because You Live(妳的存在) 中英歌詞

Starring out at the rain with a heavy heart    
It's the end of the world in my mind
Then your voice pulls me back
Like a wake-up call

在我心中這是世界末日
妳的聲音拉住了我
就像早餐的鬧鈴


I've been looking for the answer
Somewhere
I couldn't see that it was right there
But now I know, what I didn't know

我尋覓著答案
在某處
就在眼前 我卻看不見
我現在知道 我之前所不了解


CHORUS
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself
When nobody else can help
Because you live girl
My world...
Has twice as many stars in the sky

因為妳活著 呼吸著
因為妳讓我相信自己
當我孤力無援
因妳的存在 女孩
我的世界
從此更加閃亮

It's all right. I survived. I'm alive again.
'Cause of you, made it through every storm
What is life? What's the use?
If you're killing time

還好 我熬過來 重新活過來了
因為有妳 我渡過了每個風暴
這是什麼生活 有什麼用處
如果你只是浪費光陰


I'm so glad I found an angel
Someone who...
Was there when all my hopes fell
I wanna fly looking in your eyes

我多麼開心我找到了天使
有個人
當我的夢想破滅
我想要飛到她的雙眸中


REPEAT CHORUS
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself

When nobody else can help
Because you live girl
My world...
Has twice as many stars in the sky

因為妳活著 呼吸著
因為妳讓我相信自己
當我孤力無援
因妳的存在 女孩
我的世界
從此更加閃亮


Because you live... I live

因為你的存在 所以我存在

Because you live, there's a reason why
I carry on when I lose the fight
I want to give what you've given me
Always...

因為你的存在 這就是為什麼
我可以堅持當我失敗
我想給你
妳總是給我的


REPEAT CHORUS
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself

When nobody else can help
Because you live girl
My world...
Has twice as many stars in the sky

因為妳活著 呼吸著
因為妳讓我相信自己
當我孤力無援
因妳的存在 女孩
我的世界
從此更加閃亮


Because you live and breathe
Because you make me believe in myself

When nobody else can help
Because you live girl…


My world...
Has everything I need to survive

因為妳活著 呼吸著
因為妳讓我相信自己
當我孤力無援
因妳的存在 女孩

我的世界
已經沒有遺憾

Because you live... I live
因為妳的存在 所以我存在
because you live... I live, I live
歌詞出處:http://sianglovemike.pixnet.net/blog/post/8562375

p

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()