★.It's You
 

Wake up every morning
每天早晨起床
And find you by my side
發現你在我身邊時
There's no one in this world
這世界上沒有人
Like you Jesus
能像你和主
Who can touch a heart like mine
那麼與我心心相印

Suddenly it's over
突然之間都已消失
All the cries that's
所有傷心難過
In my heart
在我心中
It all seems B-E-A-U-T-I-F-U-L
這似乎就是—完 美
All consuming by your grace
所有強烈的感覺都來自於你的恩典

Chorus
I may not sing as well as Clay or Ruben*
我可能沒有像Clay 或是 Ruben那麼會唱歌
I may not be the cutest guy
我或許不是這世上最可愛的男孩
I may not look like Leonardo Dicaprio
我也許沒有長得像李奧那多迪卡皮歐那麼好看
But I do know one thing ..
但我只知道一件事...

It's you who make me stronger
那就是你是我力量的來源
I need you more than ever
我需要你甚過其它一切
You're the reason why I'm singing for you
你就是我唱這首歌的原因
It's you who create the wonders
因為你創造了奇跡
In all my days of struggles
在我艱困的每一天
It's your love that surrounds my whole world
因為你的愛將我的世界包圍住

Sometimes I cry when I'm lonely
有時當我因寂寞而哭泣
When it all just seems so real
或是當這一切似乎如此現實時
But there's one thing that I can't deny
仍有一件事是我無法否認
Is your love that's in my life
那就是我人生中有你的愛相伴

Chorus

*.我猜Clay和Ruben應該是指美國偶像歌唱比賽(American Idol)第2屆的冠亞軍Ruben Studdard和Clay Aiken吧~
這2個大男生外貌個性有很大對比,但感情卻滿好的。Ruben是高高胖胖較內向的黑人,擅長R&B;Clay是高高瘦瘦較活潑的白人,嗓音屬清亮高亢。

------------------------------------ 來聽第二首Beautiful吧--------------------------------

★.Beautiful
 

I don't know
If I'm the one for you in this life
我不知道 我是否是你生命中的那個人
I can't help
Hearing my voice calling your name
我無法克制自己 腦海不停喊著你名字
Cuz when I
Trying so hard not to look in your eyes
尤其是 當我努力試著不看你的雙眼時
Maybe I
Have fallen in love with you
或許 我已喜歡上你

Chorus
I can't so describe
我無法描述
How I feeling deep inside
在我內心深處的感覺
So much more than I can say
它超過我可以用言語表達
With your touch it feels so right
因為你的碰觸感覺是如此適合

Oh my, you're so near
哦 當你靠近時
All the time in this place
在此地所有時刻
For I know in my heart
讓我內心了解到
I'll never let you go
我永遠不會讓你離開
In this lifetime
在往後的人生裡
Do you know why oh baby
你知道為什麼嗎 Oh baby
Cus you're just so
因為你是如此
Beautiful to me
美麗 對我來說

Well tonight
Maybe this time I can hear your breathe
在今晚 這時刻我似乎能聽見你的呼吸聲
It's alive
To see you smile with those tears in your eyes
甚至注意到 你微笑的雙眼裡 有些淚水
They may say
雖然他們說
That you're just a girl in this spinning world
你只不過是這花花世界的一個女孩
In my heart
但在我的心中
You're like the world to me
你就是我的世界

Chorus

Touch my hand; feel my heart
牽起我的手 感受我的心跳
Hold me close and You'll find me
抱緊我一點 然後 你就會發現我的心意
You'll find me
你就會發現我的心意
You're so beautiful to me
因為你對我來說是如此地美麗

英文歌詞載自punkd1

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()