收錄在酷懶之味Clazziquai「MUCHO PUNK」專輯中,一首描寫慵懶周末早晨的輕快歌曲。

☆.Clazziquai - Lazy Sunday Morning

     

中英歌詞:

It's getting late on Sunday morning,
快到中午的周末
I get up and see
一起床就看到
Empty beer bottles rolling around on

The bedroom floor
散落一地空啤酒瓶躺在房間的地板上

My head's spinning full of beer
As thinking of my lonely late night party
一想到昨晚寂寞的派對整個腦袋就開始宿醉
And my old lady she don't care
As I look for food in the fridge
但妳卻一點都不在意我只好找尋冰箱裡的食物


It's getting late on Sunday morning
快到中午的周末
I get up and see
一起床就看見

Silly TV talking by itself in the living room
客廳裡的電視仍自顧自的播著愚蠢的對話
I slept on the sofa again
發現我又一次在沙發上過夜
And don't remember the ending of
The late night movie
想不起昨晚播放的電影裡最後畫面
And my old lady she don't care,
As I look for food in the fridge
但妳卻一點都不在意我只好找尋冰箱裡的食物


Well, this is life
這就是生活
Well, this is my life
這就是我的生活
Well, this is life
這就是生活
To plan a weekend without you
開始計畫沒有妳的周末


Well, so tell me why won't you come out now
To have some fun here
告訴我妳何不出去找個樂子
Had enough to say to you now
因為我現在對妳已無話可說
Please baby save my wonders
親愛的請來消除我的疑慮
I want you girl, and I never said it
我要你親愛的但卻不曾說出口


Dt da dt da dt da
Well, this is life
這就是生活
Well, this is my life
這就是我的生活
Well, this is life
這就是生活
To plan a weekend without you
開始計畫沒有妳的周末


Well, so tell me why won't you come out now
To have some fun here
告訴我妳何不出去找個樂子
Had enough to say to you now
因為我現在對妳已無話可說
Please baby save my wonders
親愛的請來消除我的疑慮
I want you girl, and I never said it
我要妳親愛的但卻不曾說出口


Well, so tell me why won't you come out now
To have some fun here
告訴我妳何不出去找個樂子
Had enough to say to you now
因為我現在對妳已無話可說
Oh baby save my wonders
哦 親愛的來消除我的疑慮
I want you girl, and I never said it
我要妳親愛的但卻不曾說出口

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()