這首歌的鋼琴伴奏很好聽哦!!


這是在韓國音樂性質節目「Mnet Director」聽到的,已經在這個節目發現2首好聽的英文歌了!

很棒耶!而且最後主持人還會與來賓共同創作一首短短的歌曲,可惜台灣已經沒有這麼純音樂性質的節目,目前好像只有公視的「周日夜狂熱」吧。

*.本期「Mnet Director」創作好聽的聖誕歌


在Youtube尋找這首Cracks Of My Broken Heart時,發現好多韓國歌手都有翻唱,我覺得唱最好就是Yoseob這個版本,他的音色很特別,有令人想聽下去的感覺。另外原唱Eric Benet原來是位在美國很知名R&B歌手,不過星運一直不太順遂,但他還是繼續創作很多好歌。

 

☆.091105 BEAST Yoseob - Cracks of my broken heart
   

☆.Tae Yang - Cracks Of My Broken Heart


中英歌詞:
maybe we need just a little more time
或許我們需要只是多一些時間
time that can heal what's been on your mind
時間會治癒你心裡所發生的過往
you can find what we lost before it all slips away
你會發現我們之前所錯過的已消逝掉
we need time to mend from the mistakes i've made
我們需要時間來彌補我曾犯的錯
god only knows what a heart can survive
只有上帝才知道一顆心是否能倖存
so many tears from all the pain in our lives
我們的生命已充滿太多傷痛的淚水
and where else could we go after all we've been through
何處是在我們經歷這些後所能棲息
i still believe my life is right here with you
我仍相信我的生命中需有你相伴


so just hold on
所以 撐下去吧
and it'll wont take long
這不會太久
i hope that you can love me
希望你能愛上我
when the pain is gone
當傷痛遠離時
i don't want us to fall through
我不想我們失敗是因為
the cracks of a broken heart
這顆破碎受傷的心
don't want us to fall through
不想我們失敗是因為
the cracks of your broken heart
這顆破碎受傷的心


i know its taking a while but every lesson, i've learned
我知道這會花上我曾上過任何一堂課的時間
and if your heart speaks tonight, i'll hear every word
如果你今晚想用心靈溝通  我會聽到你所說的每句話
if you want to be free i'll never stand in your way
如果你想要自由  我永遠不會阻擋你的去向
but with all that i am, i'm asking you to stay
但除了這些 我唯一能要求就是請你留下


hold on
撐下去吧
and it'll wont take long
這不會太久
i hope that you can love me
希望你能愛上我
when the pain is gone
當傷痛遠離時
i don't want us to fall through
我不想我們失敗是因為
the cracks of a broken heart
這顆破碎受傷的心
don't want us to fall through
不想我們失敗是因為
the cracks of your broken heart
這顆破碎受傷的心


there's a light that can burn
有一道火花能繼續燃燒
it exists in the heart
它存在你的心中
you can feel it when you know love is true
當你發現真愛就能感覺到
if you could try to be strong
如果你試著堅強下去
and keep the light burning long
讓這道火花繼續燃燒
it took a lifetime but i found it in you
足以到餘生 只因我發現在你心中的火光


hold on
撐下去吧
and it'll wont take long
這不會太久
i hope that you can love me
希望你能愛上我
when the pain is gone
當傷痛遠離時
i don't want us to fall through
我不想我們失敗是因為
the cracks of a broken heart
這顆破碎受傷的心
don't want us to fall through
不想我們失敗是因為
the cracks of your broken heart
這顆破碎受傷的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()