很久以前在深夜廣播聽到一首好聽的英文老歌~ 

 ☆.Steve Perry - Foolish Heart 


中英歌詞: 

I need a love that grows
我需要一份愛來讓我成長
I don't want it unless I know
除非我知道
With each passing hour
在每個時刻的流逝
Someone somehow
某個人以某種方式
Will be there
等待著我
Ready to share
準備著分享愛


I need a love that's strong
我需要一份熾烈的愛
I'm so tired of being alone
因為我已如此厭倦單身一人
But will my lonely heart
但我那寂寞的心
Play the part
Of the fool again
卻總不斷上演這愚蠢對話
Before I begin
在我蠢蠢欲動前


Foolish heart
愚蠢的心
Hear me callin'
聽著我的呼喊
Stop before
停止這一切
You start fallin'
在你開始陷入時

Foolish heart
愚蠢的心
Heed my warnin'
留意我的警告
You've been wrong before
你已做錯過一次
Don't be wrong anymore
別再犯錯下去


Feelin' that feelin' again
不斷地感覺著
I'm playin' a game I can't win
一直在玩 我永遠都不能贏的遊戲
Love's knockin' on the door
Of my heart once more
而當愛又再次敲向我的心門
Think I'll let her in
猜想我應該讓她進入
Before I begin
在我開始又聽到


Foolish Heart
愚蠢的心
Hear me callin'
聽著我的呼喊
Stop before
停止這一切
You start fallin'
在你開始陷入時

Foolish heart
愚蠢的心
Heed my warnin'
留意我的警告
You've been wrong before
你已作錯過一次
Don't be wrong anymore
別再犯錯下去
Foolish heart
愚蠢的心


Foolish, foolish heart
愚蠢的  愚蠢的心
You've been wrong before
你已作錯過一次
(keyboard solo)


Foolish heart
愚蠢的心
Hear me callin'
聽著我的呼喊
Stop before
停止這一切
You start fallin'
在你開始要陷入時

Foolish heart
愚蠢的心
Heed my warnin'
留意我的警告
You've been wrong before
你已作錯過一次
Don't be wrong anymore"
別再犯錯下去
Foolish heart
愚蠢的心


Oh foolish, foolish heart
哦~愚蠢的 愚蠢的心
You've been wrong before
你已作錯過一次
Foolish, foolish heart
愚蠢的 愚蠢的心
Foolish heart
愚蠢的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()