很老的一首歌,也忘了是在那聽見的。

但我很喜歡他的副歌及聲音。

☆.L.T.D. - Love Ballad

中英歌詞:

I Have never been so much
In love Before
從不曾如此深陷愛河之中

What a difference
如此截然不同
A true love made in my life
真愛使得我的生活
So nice
如此美好
So right
如此完美

Loving you gave me something new
愛著你 帶給我許多新的體會
That I've never felt
不曾感受過
Never dreamed of
也從未幻想過的
Something's changed
某些事正在改變中
No it's not the feeling I had before
前所未有的感受
Oh it's much much more
排山倒海而來

Love
關於愛
I never knew that a touch
Could mean
So much
我從不知道碰觸還包含著許多意義

What a difference
如此截然不同
And when we walk hand in hand
當我們手牽手漫步走著
I feel
So real
我感覺是如此真實

Lovers come
And then lovers go
愛人總是來來去去
That's what folks say
人們如此的說著
Don't they know
但他們不曉得
They're not there when you love me, hold me and say you care
因為他們無法看見  當你愛著我  擁著我訴說你的關心
And what we have is much more than they can see
我們所擁有的勝過他們所看見了解的


What we have is much more than they can see
我們所擁有的勝過他們所看見了解的
(repeat until end)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()