很久之前發現這個不插電版本。

一開始聽到的時候,就很喜歡。

一把簡簡單單的吉他及人聲,感覺似乎超越時間的距離。

忘了這首歌的年齡。

 

【Air Supply - Lost in Love (Acoustic Version)】

  

中英歌詞:
I realize the best part of love
Is the thinnest slice
That it don't come for much
But I'm not letting go
I believe this too much to believe in

我明白愛情的精華
像是最薄的薄片一樣
它得來不易
但我也不會輕易放手
我相信這不容易使人信服

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and I'll show you a plan
I'd figure it out
What I needed was someone to show me

那麼抬起雙眼,如果你可以
將手伸向星辰,我將告訴你一個計劃
我已了解
我需要的是有人來指引我

*You know you can't fool me
I'd been loving you too long
It started so easy
You want to carry on

你曉得無法愚弄我
我已經愛你很久了
它開始得如此容易
你得堅持下去

*(Now I'm) Lost in love and I don't know much
Cause to thinking about
And felt out of touch
But I'm back on my feet
And eager to be what you wanted

( 如今我 )迷失在愛中,我始終不明白
因為仔細思考
卻感覺不到
但我已重新振作
渴望能成為你所期望的

 

歌詞出處:安德森之夢

 

arrow
arrow

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()