911 The Day We Find Love

也是一首好聽的抒情歌

☆.911- The Day We Find Love
  

中英歌詞:

Isn't the first time, won't be the last time
雖不是第一次,但也將不會是最後一次
Don't you worry, I don't mean to make you sad
不要擔心,我不是故意要讓你感到悲傷
My tears will soon be over
我的眼淚將會止住
With your conscience clear for a new life ahead
不要感到有任何愧疚的展開你的新生活
Don't be sorry, I really need to hear the truth
不要感到抱歉,我真的需要聽到真相
The only thing I'm asking, 'cause I need you to
這是我唯一的要求,因為我只要你能
Remember me as the only one who sets you free
記得我是那個唯一讓你自由的人
Maybe time alone will make you see
或許只有時間才會讓你了解
How deep our love could be
我們的愛能有多深
No, it's never too late
它永遠都不算太遲

Chorus:

'Cause I know this isn't the first time
因為我知道雖不是第一次
Won't be the last time
但也不會成為最後一次
I surrender my soul 'cause you're always Keeping me waiting,
我交出我的靈魂,因為你總是讓我等待
Anticipating the day we find love once again
期待有天能再找回我們的愛情

I won't give up while there's a glimmer of a chance
我不會放棄,即使機會是那麼渺小
A dream that's never ending
但這個希望不會結束
Inviting love and a perfect romance
那吸引人的愛和完美浪漫的回憶
A burning passion, oh, baby, you're my destiny
跟一份熱烈的情感 寶貝 你就是我命中注定
But the message I'm receiving is you're through with me
但是我能感受到你想結束我們的感情
But I'll be there even though you tell me you don't care, no, no
可是我仍會在這 即使你告訴我 你一點也不在乎
How could you forget the times we shared
你怎能忘記我們曾經分享的
Don't throw our love away
別把我們的愛丟棄
You know it's never too late
你知道永遠都不算太遲
Repeat Chorus

Ooh, remember me as the only one who sets you free
記得我是那個唯一讓你自由的人
Maybe time alone will make you see how deep our love could be
或許只有時間才會讓你了解我們的愛能有多深
No, it's never too late, no, no, no, no
它永遠都不算太遲

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()