這是一篇完全沒有電影心得的文章= =~

因為每次轉到HBO,都只有停下來看這段,

雖然我沒有看過完整電影內容,但我想這段舞蹈應該就有大略表達出三角戀的劇情。

這部電影中後面的整段舞很精采,不過我只有放這首畫面的片段,

但其實看完整段,你會更融入這歌曲的情境。 
完整版請按這


而這首"If I was the one "真的是一首好聽的痴情情歌~


☆.If I was the one (Center Stage )

*.我很喜歡他們手牽手的畫面


☆.Ruff Endz- If I Was The One


中英歌詞:

I see the way he treats you
我看見了他對待妳的方式
I feel the tears you've cried
感受到妳曾流下過的淚水
And it makes me sad
這讓我感到難過
And it makes me mad
也讓我感到憤怒
There's nothing I can do baby
但我卻束手無策    親愛的
Cause your lover is my best friend
因為妳的情人是我最好的朋友
And I guess that's were the story ends
而我想這也會是這故事的結果
So I gotta try to keep it inside you will never be, never be mine
所以我試著將這份愛意隱藏在心底    而妳永遠,永遠都不可能屬於我的

Chorus:
But if I was the one who was loving you baby
如果我是那個能深愛著妳的人    親愛的  
The only tears you'd cry would be tears of joy
妳留下的淚水將只有屬於喜悅
And if I was by your side
如果我是那個能待在妳身旁的
You'd never know one lonely night
妳永遠不會感受到這寂寞的夜
And if it was my arms you were running to
如果我的懷抱是要迎接妳
I'd give you love in these arms of mine
那我會用滿滿的愛圈住妳
If I was the one in your life
如果我是妳生命中那個人


If I could have just one wish
如果我能擁有一個願望 
I'd wish that you were mine
我會許下讓妳成為我的
I would hold you near
我就能深擁著妳
Kiss away those tears
親吻掉這些淚水
I'd be so good to you baby
盡我所能對妳好  親愛的


You're the one I want next to me
妳是我唯一想待在身邊的人
But I guess that's just not meant to be
但我猜想這也不能代表什麼
He's there in your life sharing your nights
他就在妳的生活裡   分享著妳的夜晚
You will never be, never be mine
妳永遠,永遠都不會屬於我的

Chorus

I wanna reach out and feel you beside me (right here beside me babe)
我想伸手就能感覺妳在身邊(就在我的身邊   寶貝)
Take you in my arms right now
這樣就能立即將妳擁入懷中
Scream I love you right out loud
直接地大聲說出「我愛妳」
Someday I pray that i'll find the strength
祈盼有天我能得到這份勇氣
To turn to you and say.
面對著妳   親口說出

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()