第一次看到這個小弟弟,是在看艾倫秀的相關影片。

才知道原來這個Greyson是因為在課堂上表演Lady Gaga 的  「Paparazzi」,而聲名大噪。按這觀看

影片中少女們的表情,滿有意思的。

後來就看到他發片了,不過主打歌沒有引起我很大的興趣,我還是喜歡他在家錄制的這一首。

另外也有聽到樂團版也不錯。

 ☆.Greyson Chance -Broken Hearts     

  
         
   

☆. Broken Hearts (Band)
  

 

I remember the first time I saw you 
猶記第一次見到你
With your pretty brown eyes that sparkled  
褐色的雙眼裡
In the light
閃耀著光芒
And your long brown hair                                
And the way you could dance so well
舞動褐色的長髮 是如此美麗

And you took the air I’m breathing
你帶走我空氣中的氧氣
And stole my heart
偷走我的心
I don’t know what happened
我不知道發生什麼事
But we fell apart
致使我們分開
You left me with a Broken Heart
你留給我是一顆受傷的心
Oh, oh oh, Broken Heart
受傷的心

Broken hearts never fade away
心痛的感覺不曾消逝
Broken hearts are here to stay
只留一顆受傷的心在這

I know what we’ve been waiting for
我了解我們所等待
But that doesn’t give you the excuse tooo
但卻不能給你當作藉口
Then all the reason you can
在所有你能解釋的理由裡
Especially, my best friend
特別是  我最好的朋友

Cause you took the air I’m breathing
你帶走我空氣中的氧氣
You stole my heart
偷走我的心
I don’t know what happened
我不知道發生什麼事
But we fell apart
致使我們分開
You left me with a Broken Heart
你留給我是一顆受傷的心
Oh, oh oh, Broken Heart
受傷的心

Broken hearts never fade away
心痛的感覺不曾消逝
Broken hearts are here to stay
只留一顆受傷的心在這

And you took the air I’m breathing
你帶走我空氣中的氧氣
And stole my heart
偷走我的心
I don’t know what happened
我不知道發生什麼事
But we fell apart
致使我們分開
You left me with a Broken Heart
你留給我是一顆受傷的心
Oh, oh oh, Broken Heart
受傷的心

And you took the air I’m breathing
你帶走我空氣中的氧氣
And stole my heart
偷走我的心
I don’t know what happened
我不知道發生什麼事
But we fell apart
致使我們分開
You left me with a Broken Heart
你留給我是一顆受傷的心
Oh, oh oh, Broken Heart
受傷的心

Broken hearts never fade away
心痛的感覺不曾消逝

Cause you took the air I’m breathing
你帶走我空氣的氧氣
And stole my heart
偷走我的心
I don’t know what happened
我不知道發生什麼事
But we fell apart
致使我們分開
You left me with a Broken Heart
你留給我是一顆受傷的心
Oh, oh oh, Broken Heart
受傷的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()