深夜在廣播中聽到,上網查詢才發現有在別人的部落格看過他們了~ 

總覺得這個團很有80年代的味道,沒想到居然是2個年輕的英國人所組成。

另外很喜歡這支mv,搭配女主角的空靈氣質及倆人在一片灰色大地中牽手相伴,很有畫面。

.Hurts - Stay

  

 

中英歌詞:
My whole life waiting for the right time
窮極一生 只為了等待一個適當的時機
To tell you how I feel.
對你傾訴我的感受
Know I try to tell you that I need you.
想試著對你說出需要你 
Here I am without you.
但此刻失去你的我
I feel so lost but what can I do?
只能茫然失措 
'Cause I know this love seems real
這份愛感覺是如此真實
But I don't know how to feel.
我卻不知從何感受

We say goodbye in the pouring rain
在傍佗大雨中我們互道再見
And I break down as you walk away.
我傷心欲絕  當你離去時 
Stay, stay.
留下來 留下來
'Cause all my life I felt this way
這是我唯一的念頭
But I could never find the words to say
但卻找不到字句來表達
Stay, stay.
留下來 留下來

Alright, everything is alright
一切是如此美好
Since you came along
自從你的到來
And before you
而在這之前
I had nowhere to run to
我總是漫無目的
Nothing to hold on to
沒堅持過任何事情
I came so close to giving it up.
幾乎是放棄的狀態
And I wonder if you know
如果你知道這些情況
How it feels to let you go?
是否仍是想離開

You say goodbye in the pouring rain
你在傍佗大雨中說再見
And I break down as you walk away.
我傷心欲絕  當你離去時
Stay, stay.
留下來 留下來
'Cause all my life I felt this way
這是我唯一的念頭
But I could never find the words to say
但我永遠也找不出字句來表達
Stay, stay.
留下來 留下來

So you change your mind
所以你能改變你的心意嗎
And say you're mine.
說你是我的
Don't leave tonight
別在今晚離開
Stay.
留下來

Say goodbye in the pouring rain
在傍佗大雨中說再見
And I break down as you walk away.
我傷心欲絕  當你離去時
Stay, stay.
留下來 留下來
'Cause all my life I felt this way
這是我唯一的念頭 
But I could never find the words to say
但我永遠也找不出字句來表達
Stay, stay.
留下來 留下來

Stay with me, stay with me,
留下來和我一起
Stay with me, stay with me,
留下來和我一起
Stay, stay, stay, stay with me.
留下來和我一起



Read more: http://artists.letssingit.com/hurts-lyrics-stay-g9873m3#ixzz1Wxz1LHVz

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()