Lemar為英國節奏藍調及靈魂的歌手,這首「 Alright with our love 」是收錄在Lemar首張專輯「全心全意 Dedicated」中。此首為好聽的一首抒情R&B慢歌,而此張專輯也有許多動聽歌曲。

 ☆.Lemar - Alright with our love

 

 中英歌詞:

I would stay up all night
Just thinking of you

整晚無法入眠 只因想著妳
All the funny things you say,
The silly things you do

想著任何妳說過好笑的話 或是做過的蠢事
Like when you're mad at me
And you hang up the phone

像那時妳生氣掛我電話
When I tell you no-one's here
And I'm all alone

當我告訴妳 沒有人在這裡 只有我一人


Tell me what will it take
To prove my love to you?
告訴我要如何做 才能證明我的愛
I would find the man who
Walked a thousand miles

我會找到已歷經千辛萬苦的人
And I'd walk in his shoes
I would keep stepping on
然後依照他的模式 繼續努力

Keep pressing on

繼續懇求
Keep moving on

繼續行動
'Til I show you

直到我能向妳證明

Oh baby that it's
寶貝 就是這樣


[Chorus]
Alright with our love

I'll be that one thing in your life

我們的愛一切完好 我會是妳生命唯一的重心
Always right there by your side

且隨時在妳身邊
Alright with our love

I'll be right there to the end

我們的愛一切完好 我會在這 直到生命結束
Be your lover and your friend

成為妳的愛人和朋友


Said I don't wanna cheat

And I promise I will never lie

我說過絕不欺騙 且承諾絕不說謊
One thing I know deep

In my heart is

在我內心深處只知道一件事
I won't ever make you cry

就是絕不讓妳哭泣
Said I'm trying to make
You understand

我說過會試著讓妳了解
I only wanna treat you right
If my love was like the rain lady

我只想正常地對妳 如果我的愛讓妳變成淚人兒
I would rain on you through
The night
那我整晚都讓妳難過了


Tell me what will it take
To prove my love to you?
告訴我要如何做 才能證明我的愛
I would find the man who
Walked a thousand miles

我會找到已歷經千辛萬苦的人
And I'd walk in his shoes
I would keep stepping on
依照他的模式  繼續努力

Keep pressing on

繼續懇求
Keep moving on

繼續行動
'Til I show you

直到我能向妳證明

Oh baby that it's
寶貝 就是這樣


Alright with our love
You don't ever have to worry baby
我們的愛一切完好 妳從不需要擔心 寶貝
You will always be
That special lady
妳永遠都是最特別的人
(In my life - yeah)
在我的生命中
It's alright with our love
I'll be right there till the end
我們的愛一切完好 我會在這 直到生命結束
Be your lover and your friend

成為妳的愛人和朋友

[Chorus]

 


(My life has changed)
(我的生活不同往常)
Oh, Since I found you babe
自從我找到妳 寶貝
(No need to stray)
(不再迷失)
Since I found you girl
自從我找到妳 女孩
(I love one way)
(我唯一的愛)
Since I found you
自從找到妳
(My life has changed)
(我的生活改變了)
(Oh, My life has changed)
(我的生活不同往常)
Since I found you baby
自從找到妳 寶貝
(No need to stray)
(就不再迷失方向)
Oh, Since I found you girl
自從找到妳 女孩
(
I love one way)
(我唯一的愛)

 

★.Lemar - All I Ever Do (My Boo) - 另一首好聽慢歌,只有簡單吉他作伴奏 歌詞按這

 

★.Lemar - No pressure 超好聽的快歌  歌詞按這

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()