Lemar第三專輯其中一首


You call me up, in tears again
妳打電話給我,當妳又流淚時
I come over
我趕了過來
Your only friend
身為妳唯一的朋友
Put my arms around you,
我將妳抱入懷中
To stop this lonely night
停止這個寂寞夜晚
You ask me to stay,
妳要我留下來
But I don't think it's right
但我覺得不太妥當

When you tell me you're in love with him
當妳告訴我妳仍愛著他
Don't you know that really caves me in?
難道妳不知道這樣會令我崩潰
And I'm not that strong
我一點都不堅強

Chrous
Someone should tell you
應該要有人告訴妳
How much I love you
我有多愛妳
Coz I really do
因為我是認真的
Wish I could hold you
我多渴望能抱著妳
The way that I want to
用我想要的方式
Coz no one, can love you, like I do
因為沒有人能夠像我這樣愛妳


You're everything, that I ever dreamed
妳的一切,都是我所夢寐以求
You're the only one
妳就是那唯一
The only one for me
對我來說
So we talk all night
雖然我們徹夜長談
But in my head
但在我腦中
Three little words, that I never said
這三個字,我仍未說出口

You say you don't know what you'd do without me
妳說妳不知道沒有我妳能作什麼事
Don't you know that this is killing me?
難道妳不知道這會令我難受
And I'm not that strong
我一點都不堅強

Chrous

When you tell me you're in love with him
當妳告訴我妳仍愛著他
Don't you know that really caves me in?
難道妳不知道這樣會令我崩潰
And I'm not that strong
我一點都不堅強
No I'm not that strong
對,我一點都不堅強

Chrous x2

@不知道有沒有翻錯,有些句子不是翻得很美,但越聽就越有感覺。

 

Lemar相關歌曲

Alright with our love & All Ever I Do(My Boo) & No Pressure

arrow
arrow
    全站熱搜

    Swt1984 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()